ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Κυριακή 11 Ιούν 2023
Μενού - Επιλογές
ΕΠΙΛΟΓΕΣ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΖΩΩΝ Εκτύπωση Αποστολή με e-mail
tetrapodologein.gr , Παρασκευή, 05 Δεκέμβριος 2003

www.tetrapodologein.gr

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ

ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ (ΕΚΦΡΑΣΜΕΝΗ ΕΙΤΕ ΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΕΙΤΕ ΩΣ ΣΙΩΠΗ)
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
& ΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΟΛΑΡΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ & ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ

ΤΑ ΖΩΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ!
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Τ΄ ΑΚΟΥΤΕ!

Έφη Δόδουρα, Πάνος Ζώης, Πόπη Μπάκα, Αριστείδης Παπαδάκης, ecocrete.gr, Βιβή Παππά, tetrapodologein.gr, Κωνσταντία Τραμπάζαλη, Μαίρη O΄ Connor - Τσατσούλη.

Κατόπιν:

1) Δημοσιεύματος ενθέτου για το κυνήγι σε έντυπο εθνικής κυκλοφορίας (Ελεύθερος Τύπος) σύμφωνα με τα οποίο ως «αποτελεσματικός» και «ορθός» τρόπος αντιμετώπισης ποικίλων «ελαττωμάτων» (π.χ. γαύγισμα) αλλά και εκπαίδευσης του σκύλου προβάλλεται η χρήση του ηλεκτρικού (και όχι ηλεκτρονικού), κολάρου (ενός βάρβαρου τρόπου βασανισμού του ζώου) και ως «σωστό» και «πλέον ενδεδειγμένο» μέσο μεταφοράς σκύλων (κυρίως κυνηγετικών) προβάλλονται τα γνωστά τρέϊλερς – μπαγκαζιέρες και
2) Του σχετικού άρθρου της Πόπης Μπάκα* Το κυνήγι αρχίζει… κι αν μπει στο internet ο Εισαγγελέας; που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ στις 19/8/2003,
3) Της σχετικής δικής μας τρίμηνης έρευνας και συλλογής του απαραίτητου αποδεικτικού υλικού και
4) Της σύμφωνης γνώμης ομάδας διακεκριμένων νομικών,

Οι κάτωθι υπογραφόμενοι,
κινήσαμε ήδη διαδικασία προκειμένου να στραφούμε δικαστικά
ΚΑΤΑ
του Ελληνικού Δημοσίου,
καταθέτοντας μήνυση στην Εισαγγελία Αθηνών,
με αίτημα την απαγόρευση της εισαγωγής, εμπορίας και χρήσης
των ηλεκτρικών κολάρων και των τρέϊλερς μεταφοράς σκύλων.

Ζητούμε από κάθε ευαισθητοποιημένο πολίτη και από κάθε συνειδητοποιημένο ζωόφιλο την πολύτιμη (ηθική και όχι οικονομική) υποστήριξή του. Ζητούμε να ενώσετε τη φωνή σας με τη δική μας προσυπογράφοντας τη μήνυση που εντός των ημερών θα καταθέσουμε εναντίον του Ελληνικού Δημοσίου. Το σώμα των υπογραφών θα επιδοθεί στο Δικαστήριο την ημέρα εκδίκασης της υπόθεσης και αντιλαμβάνεσθε ότι θα παράσχουμε στα ζώα τη μέγιστη δυνατή στήριξη εάν διεκδικώντας την κατάργηση χρήσης των συνηθέστερων οργάνων βασανισμού τους, υποστηριζόμαστε επωνύμως και ενυπογράφως απ΄ όσο το δυνατόν περισσότερους Έλληνες πολίτες.

Τονίζουμε ότι το οικονομικό κόστος της υπόθεσης αυτής, τόσο στα Ελληνικά Δικαστήρια όσο και στα Ευρωπαϊκά στα οποία προτιθέμεθα να προσφύγουμε εάν δεν δικαιωθούμε, θα τα αναλάβουμε εμείς οι υπογράφοντες. Η (υπέρ των ζώων πιστεύουμε) απόφαση αυτή θα αποτελέσει ΣΤΑΘΜΟ στην ιστορία της Δικαιοσύνης, θα καλύψει το σχετικό νομοθετικό κενό που υπάρχει (τόσο στη χώρα μας όσο και στις άλλες χώρες μέλη της ΕΕ) και θα αποτρέψει σε μεγάλο βαθμό την αναίτια και άσκοπη πρόκληση πόνου και αγωνίας στα ανυποψίαστα τετράποδα «εργαλεία». Η απαγόρευση της εισαγωγής, εμπορίας και χρήσης τους θα είναι το πρώτο και ουσιαστικότερο βήμα.

Εάν λοιπόν η πρωτοβουλία μας αυτή σας βρίσκει σύμφωνους, μπορείτε:

- Να μας αποστείλετε e-mail στις ηλεκτρονικές δ/νσεις: info@tetrapodologein.gr ή argos@spark.net.gr με τα πλήρη σας στοιχεία, δηλ: το όνομα, το επίθετο, τη δ/νση και το τηλέφωνό σας και με την ένδειξη: «Ηλεκτρικά κολάρα/τρέϊλερς: Συμφωνώ και συνυπογράφω. Τονίζουμε ότι ανώνυμα μηνύματα συμπαράστασης ΔΕΝ είναι δυνατόν να ληφθούν υπόψη από τις Δικαστικές Αρχές.
- Να εκτυπώσετε και να διακινήστε με κάθε τρόπο το κείμενο διαμαρτυρίας μας και να μας το αποστείλετε είτε ηλεκτρονικά στις παραπάνω δ/νσεις, είτε μέσω ταχυδρομείου: Τ.Θ. 11052, 54110 Θεσσαλονίκη.

Θεωρούμε περιττό να υποσχεθούμε ότι τα προσωπικά σας δεδομένα ΔΕΝ πρόκειται να διαρρεύσουν με οποιονδήποτε τρόπο (όπως ο Νόμος ορίζει αλλά και η κοινή λογική υπαγορεύει).

ΤΑ ΖΩΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ!
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Τ΄ ΑΚΟΥΤΕ!

Έφη Δόδουρα Γ.Γ. Ζωοφιλικού Σωματείου Θεσσαλονίκης, Πάνος Ζώης Κτηνίατρος, Πόπη Μπάκα συνεργάτιδα Αυγής και Ελευθεροτυπίας, Αριστείδης Παπαδάκης, ecocrete.gr - το βήμα των οικολογικών και περιβαλλοντικών ομάδων της Κρήτης, Βιβή Παππά Δικηγόρος, tetrapodologein - ηλεκτρονικό περιοδικό, Κωνσταντία Τραμπάζαλη Κοινωνιολόγος, Μαίρη O΄ Connor - Τσατσούλη.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΟΛΑΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Η χρήση του ηλεκτρικού κολάρου από πολλούς εκπαιδευτές και ιδιοκτήτες για τη διόρθωση προβληματικής συμπεριφοράς του σκύλου αλλά και για την εν γένει εκπαίδευση του ζώου, μας βρίσκει απόλυτα αντίθετους και την καταδικάζουμε απερίφραστα. Το ηλεκτρικό κολάρο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί μέσο εκπαίδευσης, παρά μόνο θλιβερή ανθρώπινη εφεύρεση και όργανο βασανισμού και μάλιστα αναίτιου και ιδιαιτέρως αναποτελεσματικού. «Η χρήση του αποσκοπεί στην μετατροπή του σκύλου σε πειθήνιο όργανο αρχικώς του εκπαιδευτή και μετά του ιδιοκτήτη. Στόχος του η κατάργηση των φυσικών ενστίκτων του ζώου, η αλλοίωση του χαρακτήρα του και αποτέλεσμα η πρόκληση ανεπανόρθωτων, πολλές φορές, «βλαβών» στην ιδιοσυγκρασία του». Πάνος Ζώης, Κτηνίατρος.

«Όταν ο σκύλος δεχθεί εντελώς ξαφνικά μια ηλεκτρική εκκένωση στο λαιμό του, σε μια περιοχή δηλαδή με πολλές νευρικές απολήξεις και για τούτο ιδιαιτέρως ευαίσθητο σημείο, θα συνδυάσει αναπόφευκτα το ισχυρό ερέθισμα (πολύ δυνατό πόνο) προς οτιδήποτε έτυχε να έχει στραμμένη την προσοχή του εκείνη τη στιγμή. Θα χρειαστούν πάρα πολλές επαναλήψεις αυτής της απάνθρωπης διαδικασίας, προκειμένου να επιτευχθεί (εάν επιτευχθεί) το επιθυμητό αποτέλεσμα, δηλαδή συσχέτιση ισχυρού οδυνηρότατου ερεθίσματος με την αποφυγή της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς που προκάλεσε στο ζώο την τιμωρία». Γιάννης Αραχωβίτης, Εκπαιδευτής.

Κατά τη δική μας άποψη λοιπόν, αλλά και σύμφωνα με την άποψη κτηνιάτρων (σχετ. η με αρ. 4 /13-10-2003 απόφαση του Πανελληνίου Κτηνιατρικού Συλλόγου, παραρτήματος Ηπείρου) και εκπαιδευτών, η χρήση του ηλεκτρικού κολάρου δεν συνάδει με τον ανθρώπινο πολιτισμό και αποδεικνύει περίτρανα την άρνηση του εκπαιδευτή (ή του ιδιοκτήτη του ζώου) να σεβαστεί - ως οφείλει - μια μορφή ζωής. Επιπροσθέτως δε, αποτελεί απτή απόδειξη επαγγελματικής ανεπάρκειας και προχειρότητας η χρήση του συγκεκριμένου μέσου στη διαδικασία της εκπαίδευσης. «Χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό κολάρο σ΄ ένα σκύλο νευρικής ιδιοσυγκρασίας το μόνο που θα πετύχουμε είναι να γίνει ο σκύλος αυτός ακόμη πιο νευρικός. Αντίστοιχα εφαρμόζοντας το σ΄ ένα σκύλο ήρεμης ή οκνηρής ιδιοσυγκρασίας αυτό που θα πετύχουμε είναι να τον μετατρέψουμε ή σε πολύ νευρικό ή σε φοβικό». Πάνος Ζώης, Κτηνίατρος.

Κοινότοπο και στερεότυπα επαναλαμβανόμενο επιχείρημα των χρηστών αυτής της βάναυσης εκπαιδευτικής πρακτικής, είναι ο ισχυρισμός ότι χρησιμοποιούν τις ήπιες διαβαθμίσεις παροχέτευσης ηλεκτρικού ρεύματος εις τρόπον, ώστε να μην ταλαιπωρείται το εκπαιδευόμενο τετράποδο. Εδώ είναι ολοφάνερα ασύμβατες και ύποπτα εφαρμόσιμες οι έννοιες του «εκπαιδευτικού πατριωτισμού» και αυτής καθεαυτής της βάναυσης φύσης του επιλεγμένου μέσου. Εύκολα μπορεί να πειστεί κανείς ότι, προκειμένου να έχουμε γρήγορο και «ετοιμοπαράδοτο» αποτέλεσμα (επομένως και γρήγορο κέρδος – γνώρισμα της εποχής μας) θα επιλεγούν οι υψηλές κλίμακες του εργαλείου.

Τέλος, θεωρούμε ότι μόνο η εκπαίδευση που βασίζεται στην ανθρώπινη και πολιτισμένη αντιμετώπιση του ζώου από τον άνθρωπο με απόλυτο σεβασμό και κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων του, είναι ικανή να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μια τέτοιου περιεχομένου και φιλοσοφίας εκπαίδευση μπορεί να μας εγγυηθεί την απουσία στο μέλλον κάθε φοβίας ή τρόμου, στοιχείων που απορρέουν κατά κανόνα από την ασυλλόγιστη, σκόπιμη και κερδοσκοπική κακοποίηση που υπέστη το ζώο σε μικρή ηλικία.

Για όλα τα παραπάνω ζητούμε να κηρυχθεί ΠΑΡΑΝΟΜΗ η εισαγωγή, εμπορία και χρήση των ηλεκτρικών κολάρων στα ζώα.

ΤΡΕΪΛΕΡΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Η χρήση του τρέιλερ (μπαγκαζιέρα) για τη μεταφορά των σκύλων είναι κάτι που μας βρίσκει απόλυτα αντίθετους και την καταδικάζουμε απερίφραστα. Τα τρέϊλερς είναι απολύτως ακατάλληλα για έμβια όντα και επιφυλάσσει πλείστους κινδύνους για την υγεία τους. Η ταλαιπωρία που τα τετράποδα υφίστανται κατά τη διάρκεια της διαδρομής (συχνά πολύωρης) είναι ασύλληπτη, λόγω των απανωτών κραδασμών αλλά και των «όρων» του ταξιδιού τους που περιλαμβάνει απόλυτη ακινησία μέσα στο σκοτάδι, σε ιδιαιτέρως περιορισμένο και όχι σωστά αεριζόμενο χώρο. Επιπροσθέτως να λάβουμε υπόψη μας ότι όταν οι σκύλοι είναι κυνηγετικοί - τις περισσότερες φορές - συνταξιδεύουν τρεις και τέσσερις μαζί και απαιτείται να διανύσουν υπ΄ αυτούς τους όρους μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις από την έδρα του ιδιοκτήτη τους στον κυνηγότοπο. Πέρα όμως από τα παραπάνω, οφείλουμε να σταθούμε και στους αδιαμφισβήτητους κινδύνους που εγκυμονεί για την υγεία των ζώων αυτός ο τρόπος μεταφοράς τους (βολικός μόνο για τον ιδιοκτήτη τους), δεδομένου ότι η απόσταση του κλουβιού μεταφοράς από την εξάτμιση του αυτοκινήτου είναι πολύ μικρή και ο σκύλος κινδυνεύει να υποστεί οξεία δηλητηρίαση από την μακρά και πολύωρη εισπνοή καυσαερίων της εξάτμισης. Τα κρούσματα θανάτων κυνηγόσκυλων που προήλθαν από οξεία δηλητηρίαση είναι πολλά, δυστυχώς όμως όχι ευρέως γνωστά (σχετ. η με αρ. 4/13-10-2003 απόφαση του Πανελληνίου Κτηνιατρικού Συλλόγου παραρτήματος Ηπείρου).

Στις 13/8/2003 στο ένθετο Τύπος – Κυνήγι της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος, σε επιστολή κυνηγού ο οποίος παραπονείται για τους ιλίγγους και τους εμετούς των σκύλων του που «παραπατούν σα μεθυσμένοι όταν φτάνουνε στον κυνηγότοπο», γνωστός - στο χώρο της εκπαίδευσης των κυνηγόσκυλων - επαγγελματίας, απαντά: «...Δυστυχώς δεν καταλάβαμε ότι έχουμε συμπεριφερθεί βάναυσα στον πολύτιμο σύντροφό μας. Για σκεφτείτε τρεις, τέσσερις, πέντε, δεν ξέρω πόσες ώρες - ανάλογα με το ταξίδι - να είναι κάποιος κλεισμένος σε απόλυτο σκοτάδι, να ταλαντεύεται πέρα - δώθε, πάνω - κάτω με μια εξάτμιση στη μύτη του και το μόνο που αναπνέει να είναι καυσαέριο». Παρακάτω, προτρέπει το «φιλόζωο» κυνηγό να ανεχτεί την τρίχα και τη μυρωδιά του τετραπόδου του και καταλήγει: «Λογικά σκεφτείτε τι θα είχε συμβεί σ’ εσάς. Αν δεν παθαίνατε οξεία δηλητηρίαση, το λιγότερο που θα είχατε ανάγκη θα ήταν δυο - τρεις μέρες ξεκούρασης για να συνέλθετε. Το ίδιο λοιπόν παθαίνουν και οι σκύλοι μας...»

Τέλος, θεωρούμε ότι το μόνο ηθικά αποδεκτό μέσο μεταφοράς οποιουδήποτε έμβιου όντος είναι εκείνο που του εξασφαλίζει ό, τι δικαιωματικά του ανήκει: Επαρκή χώρο για να κινείται, καθαρό αέρα για να αναπνέει και ασφάλεια στη μεταφορά του.

Για όλα τα παραπάνω ζητούμε να κηρυχθεί ΠΑΡΑΝΟΜΗ η εισαγωγή, εμπορία και χρήση των τρέϊλερς για τη μεταφορά των ζώων.

(Το σχετικό άρθρο παρατίθεται στο tetrapodologein, στη θεματική ενότητα του Κυνηγιού).


Οι οδηγίες χρήσης από ένα ΠΕΡΙΛΑΙΜΙΟ ΑΝΤΙ-ΓΑΥΓΙΣΜΑΤΟΣ!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. ΠΕΡΙΛΑΙΜΙΟ
2.ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
3.3 ΦΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΑΚΙΔΕΣ

ΦΟΡΤΙΣΗ
Τοποθετουμε το φις του φορτιστη στο περιλαιμιο και τον φορτιστη στην πριζα. Αφηνουμε 5-6 ωρες. Βγαζουμε το φις από το περιλαιμιο. Τωρα το περιλαιμιο είναι ετοιμο για χρηση

ΠΩΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ
Χωρις να βαλουμε καποιο από τα φισακια στο περιλαιμιο δενουμε το περιλαιμιο σφιχτα στο σκυλο. Μετα βαζουμε το μαυρο φισακι στο περιλαιμιο στην υποδοχη της φορτισης (δεν παιζει ρολο η φορα που θα βαλουμε το φις). Αν δεν ενοχλειται το σκυλι από την ενταση του ρευματος χρησιμοποιουμε το διαφανες φισακι και για ακομη μεγαλυτερη ενταση ρευματος το τριτο φισακι

Μετα από δυο η τρεις μερες βγαζουμε το φις από το περιλαιμιο. Το περιλαιμιο συνεχιζει να λειτουργει αλλα παραγει μονο ένα ενοχλητικο σφυριγμα για το σκυλι ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ

Το μαυρο φις είναι χαμηλης εντασης. Το διαφανες είναι μεσαιας εντασης. Το γυμνο είναι υψηλης εντασης. Χωρις φις εχουμε μονο σφυριγμα

Η διαρκεια αποφορτισης είναι 20-30 μερες. ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΕΤΩΝ

www.tetrapodologein.gr

.
ecocrete.gr .

Τελευτ. ενημέρωση ( Δευτέρα, 26 Ιανουάριος 2004 )

ÌΓ ôçí ΓáãΓΓ­Γ©ΓÞ ÷ïñçãßΓʽ ôçò

¸íôáðç & ØçâéΓʽΓÞ ÅðéΓïéíùíßΓʽ
Είσοδος Χρήστη
Ψευδώνυμο

Κωδικός

Ξέχασες τον κωδικό;
Ξεχάσατε τον κωδικό σας?
Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα? Δημιουργήστε τώρα!
Έχουμε 102 επισκέπτες σε σύνδεση
Επισκέπτες: 58263389
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:



ΛΑΦΟΝΗΣΙ S.O.S. Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Λαφονησιού. Συλλογή υπογραφών!

Cavo Sidero
facebook group!



Φουρόγατος 78 Μαρ-Απρ 08
Φουρόγατος 77 Ιαν-Φεβ 08
Φουρόγατος 76 Νοε-Δεκ 07
Φουρόγατος 75 Σεπ-Οκτ 07
Φουρόγατος 74 Ιουλ-Αύ 07
Φουρόγατος 73 Μάι-Ιούν 07
Φουρόγατος 72 Μαρ-Απρ 07
Φουρόγατος 71 Ιαν-Φεβ 07
Φουρόγατος 70 Νοε-Δεκ 06
Φουρόγατος 69 Σεπ-Οκτ 06
Φουρόγατος 68 Ιουλ-Αυ 06
Φουρόγατος 67 Μαι-Ιουν 06
Φουρόγατος 66 Μαρ-Απρ 06
Φουρόγατος 65 Ιαν-Φεβ 06


Οικολόγιο 5. 20.01.2010

Οικολόγιο 4. 27.03.2009

Οικολόγιο 3. 12.10.2008
Οικολόγιο 2. 25.07.2008
Οικολόγιο 1. 10.06.2008


Φυλλάδιο της Οικολογικής Πρωτοβουλίας Χανίων για τις επιπτώσεις από τα κινητά και τις κεραίες


 
Οι εισηγήσεις της Ημερίδας "Προοπτικές βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης και μεγάλες τουριστικές επενδύσεις"  9 Δεκ. 2006 στην 5η Συνάντηση του ΟικοΚρήτη

Κίνηση Πολιτών Μεσσαράς για το Περιβάλλον
Κατεβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο για το Διαμετακομιστικό Σταθμό στον κόλπο της Μεσσαράς (.pdf 425k)

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ!
Κατά της εγκατάστασης ενός τεραστίου διαμετακομιστικού σταθμού στον κόλπο της Μεσσαράς στη Νότια Κρήτη!

Η Ημερίδα στη Σητεία (27.2.2006) για τις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις στην Ανατολική Κρήτη

 Γήπεδα Γκολφ
• Οι εισηγήσεις της ημερίδας για τα γήπεδα γκολφ
• ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ .doc ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ! (660k)
Γήπεδα Γκολφ: Παραπομπές
Ο Πόλεμος του Γκολφ στην Ιερή Κοιλάδα του Μεξικού

Φράγμα στο φράγμα Αποσελέμη!!!
 
Τα συμπεράσματα της επιστημονικής ημερίδας για το φράγμα στον Αποσελέμη (.doc)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Το φράγμα στον Αποσελέμη είναι διάτρητο!

ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ECOCRETE: Στην Κεντρική Σελίδα του ecocrete θα βρεις παραπομπές για τα 60 τελευταία άρθρα. Για να διαβάσεις παλαιότερα άρθρα, πήγαινε στις σελίδες των
οικολογικών ομάδων και στο αρχείο άρθρων όπου μπορείς να τα αναζητήσεις θεματικά. Μπορείς ακόμη να χρησιμοποιήσεις την ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.
Θα βρεις επίσης πάνω από 700 παραπομπές στη σελίδα ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ


ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ | ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ | ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ! | ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ | ΒΙΒΛΙΑ-ΤΥΠΟΣ κ.α.
©2001 - 2004, Ecocrete, All Rights Reserved.
WebSite Created and Hosted by metrovista creative media, Heraklion.