Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ tetrapodologein ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
Ταξιδεύει και για άλλες πολιτείες. Κι αυτό δεν χρειάζεται πολλή φαντασία!
Σχετικά με τις μαζικές - και από πολλών ετών και από πολλούς Νομούς της χώρας και από όλα τα αεροδρόμια και από όλα τα λιμάνια, από αλλοδαπές και αυτόχθονες κυρίες - εξαγωγές, έχουμε να παρουσιάσουμε τα πολύ χρήσιμα στοιχεία για την πλήρη εξέταση και διαλεύκανση (;) της υπόθεσης.
Απαντώντας κατ΄αρχάς στη δημοσιογράφο της Ελευθεροτυπίας κ. Μώρου (και στο σχετικό κείμενό της που δημοσιεύτηκε στις 7/4/2004 με τίτλο: Πειράματα στη φαντασία τους.), έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Το κείμενό της απηχεί τις απόψεις μιας Προέδρου Ζωοφιλικού Σωματείου (Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας) και Δικηγόρου, της κ. Αμαλίας Κατσούλα. Η περί ης ο λόγος όμως δημοσιογράφος και οι υποβολείς της, επαναφέροντας δημοσιογραφικά ήθη άλλων, αλήστου μνήμης, εποχών και εντύπων μας παρουσίασε αβανταδόρικα τη μία και μοναδική αλήθεια, της κ. Κατσούλα δηλαδή, απαξιώνοντας τα αυτονόητα δημοσιογραφικά θέσμια. Τη διασταύρωση στοιχείων, την τεκμηρίωση, την πολλαπλώς και πολλαχόθεν επαλήθευση του γεγονότος. Ενδιαφέρει την κ. Μώρου η altera pars?
Το tetrapodologein δημοσίευσε πλήρεις και άνευ συντομεύσεων τις επιστολές των κ.κ. Στελλάτου και Κατσούλα καθώς και της Συνομοσπονδίας Ζωοφιλικών Σωματείων Ελλάδας. Σεις όμως και με σπουδή, που δεν μας είναι πλέον ανεξήγητη, σπεύσατε να κεφαλαιοποιήσετε και να μεγιστοποιήσετε την αγανάκτηση όλων των εξαγωγέων τετραπόδων. Κι όπως ξέρετε, κ. Μώρου, η μισή αλήθεια είναι ψέμα. Παρατηρούμε δε, ότι μετά από τη δημοσίευση του κειμένου της εφημερίδα σας ακολούθησε μπαράζ μεταφράσεων (σε όλες τις γλώσσες της Ε.Ε.) του «αποκαλυπτικού» κειμένου για να ενημερωθεί η διεθνής κοινότητα πόσον αδίκως βάλλονται όλοι αυτοί οι εργολάβοι της ζωοφιλίας. Ωστόσο, στο όνομα της αντικειμενικής, πλήρους και δημοκρατικής ενημέρωσης όλες οι αντίθετες φωνές φιμώθηκαν και, τελικώς, αποσιωπήθηκαν. Γιατί;
Αλλά ας δούμε ψύχραιμα τα πράγματα:
Χρόνια τώρα έχουν αναπτύξει δράση «ζωοφιλική» δεκάδες κυρίες απ΄ όλη την Ελλάδα, εξάγοντας ζώα για υιοθεσία σε Ευρωπαϊκές οικογένειες. Χρόνια τώρα. Το έγκριτο Βήμα σε δημοσίευμά του το 2002, σε κείμενο διαμαρτυρίας που υπέγραψαν πολιτικοί, άνθρωποι της Τέχνης, κ. ά., 103 συνολικά είχαν καταγγείλει το ζωοφιλικό πυρετό που έχει πάρει, είναι αλήθεια, την ένταση ακατονόμαστου πάθους! Ανέφερε η εφημερίδα 5 - 6.000 εξαχθέντα αδέσποτα. Έκανε επίσης λόγο ευθέως για πειράματα. Πού ήταν τότε η κ. Κατσούλα; Με τι ήταν απασχολημένη εκείνη αλλά και όσοι άλλοι αλωνίζουν στο χώρο; Ποικίλοι αλωνιστές και αλωνίστριες; Γιατί δεν το διέψευσαν; Δεν εθίγη τότε κανένας από τους ρέκτες της λυσσώδους αυτής δραστηριότητας;
Ο κατ΄ εξοχήν προβαλλόμενος λόγος εξαγωγής των Ελλήνων ημίαιμων είναι αυτός της υιοθεσίας. Διατείνονται λοιπόν ότι τα εξαγόμενα τετράποδα υιοθετούνται από Ευρωπαϊκές οικογένειες. Τέτοια καψούρα οι Ευρωπαίοι! Ορισμένοι μάλιστα από τους ανυποχώρητους εξαγωγείς έχουν συγκροτήσει και άλμπουμ περιέχοντα φωτογραφίες Ελλήνων κοπριτών αραχτών σε καναπέδες. Καναπέδες γερμανικούς (αλήθεια από πού αποδεικνύεται η γερμανική τεχνοτροπία της ξαπλώστρας;). Εμφανές επίσης είναι ότι για κάθε τετράποδο - μετανάστη δεν είναι δυνατόν να υπάρχει και μια εναγωνίως αναμένουσα άτεκνη οικογένεια στις χιλιάδες των αδεσπότων δεν συναντιστοιχούν και χιλιάδες οικογένειες. Κοντά στο νου ότι όσα δεν απορροφώνται από τα φιλάνθρωπα φίλτρα των δυτικών οικογενειών παίρνουν άλλους δρόμους, καταλήγουν αλλού και σ΄ αυτό το «αλλού» επικεντρώσατε εκ του πονηρού τη συζήτησή σας. Ότι δηλαδή τα ζώα πηγαίνουν μετά για πειράματα. Σ΄ αυτό επιμένουν πολλοί και δεν έχουν άδικο, εφόσον βεβαίως μπορούν να επιφέρουν και αντίστοιχα τεκμήρια της καταγγελίας τους. Απ΄ όσο, όμως, μπορούμε να γνωρίζουμε οι περισσότεροι εχθροί των εξαγωγών δεν κάνουν λόγο για πειράματα.
Η Συνομοσπονδία Ζωοφιλικών Σωματείων Ελλάδας (σχετική η επιστολή διάψευσης της κ. Ι. Γκαραγκούνη στην Ελευθεροτυπία) και το tetrapodologein, ουδέποτε έχουν κάνει λόγο για πειράματα (1). Το εάν λοιπόν χρησιμοποιούνται τα αδέσποτα της Ελλάδας για «πειραματικούς σκοπούς», θα αποδειχθεί μέσω μιας άλλης διαδικασίας η οποία θα είναι χρονοβόρα αλλά θα αποδώσει. Η μόνη που φωνάζει για πειράματα είναι η κ. Μαρία Τσάτσου την οποία δεν γνωρίζουμε (την οποία μετά από επίμονες ενέργειές μας δεν καταφέραμε να συναντήσουμε) και συνεπώς δεν γνωρίζουμε εάν έχει και αποδείξεις. Αλλά η εργαστηριακή χρήση των ζώων έχουμε καταλάβει ότι προβάλλεται από το άρθρο της Ελευθεροτυπίας (και μέσα απ΄ αυτό μιλούν οι αστέρες των εξαγωγών, μικρομεσαίοι και μεγάλοι, αλλοδαποί και ντόπιοι) για ΠΡΟΚΑΛΥΜΜΑ!
Η διάζευξη: Υιοθεσία ή Πειράματα, ως δίπολο των αντιτιθεμένων λειτουργεί ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ σε επίπεδο διαλόγου με διαπληκτισμούς, καταγγελίες και άσφαιρα πυρά. Και τα τελευταία είναι η βιτρίνα και πολύ συμφέρει τους μαγαζάτορες της ζωοφιλίας να χαζεύουν οι περαστικοί με τη βιτρίνα. Η ουσία βρίσκεται στην πίσω μεριά του μαγαζιού.
Και ρωτάμε ευθέως:
1) ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟΥ, το οποίο διεξάγεται απ΄ όλες τις μπάντες της χώρας και κατά παράβαση της Νομοθεσίας;
2) Με ποιο τίμημα οι αλλοδαπές και ντόπιες κυρίες εμπλέκονται σ΄ αυτή τη σταυροφορία ζωοφιλικών αισθημάτων;
3) Μετά τις απαγορεύσεις του Υπουργείου Γεωργίας και τον αποκλεισμό των αεροδρομίων, πληροφορηθήκαμε ότι επώνυμη αλλοδαπή από Κρήτη μετέφερε αδέσποτα στον Πειραιά, από ΄κει στην Πάτρα (όπου και της απαγορεύτηκε η έξοδος βάσει σχετικής εγκυκλίου του Υπουργείου Γεωργίας που εστάλη πλέον και σε όλα τα λιμάνια της χώρας), από Πάτρα Αγκόνα κι από ΄κει Κύριος οίδε. Αυτό δεν είναι Αγάπη, γιαβρούμ, είναι παθολογικό παραλήρημα!
4) Είναι αλήθεια ή όχι ότι μέσα στη Μεγαλοβδομάδα (!) εξήχθησαν αδέσποτα (επειδή οπωσδήποτε έπρεπε να «σωθούν») ΠΑΡΑΝΟΜΑ, ως «εξαγώγιμο κρέας» (!) και με υπογραφή (αναρμοδίου) δημοσίου κτηνιάτρου;
5) Είναι αλήθεια ή όχι ότι τη Μεγάλη Τρίτη (6/4/2004) εξήχθησαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ (και με τη διαμεσολάβηση γνωστού Σωματείου που εδρεύει εν Αθήναις, η Πρόεδρος του οποίου υπογράφει τα έγγραφα που έχουμε στη διάθεσή μας) από «ακτιβιστή» (εδώ και καιρό και αυτή η λέξη «αυτοκτόνησε») και με υπογραφή και του οικείου Νομοκτηνιάτρου, πέντε (5) αδέσποτα σκυλιά τα οποία μεταβαπτίστηκαν σε «δεσποζόμενα» (2) προκειμένου να εξαχθούν; Οι περί ων ο λόγος εξαγωγείς δίνουν ή δεν δίνουν την εντύπωση όχι φιλόζωων αλλά εμπόρων οι οποίοι πρέπει οπωσδήποτε να παραδώσουν το «εμπόρευμα» και να μην αθετήσουν σε καμία περίπτωση τα συμπεφωνημένα; Όλα αυτά αποκαλύπτουν αγάπη; Είναι ζωοφιλία το να εκμεταλλεύεσαι όχι μόνο τα «παραθυράκια» αλλά και τις πιο δυσδιάκριτες ρωγμές του Νόμου προκειμένου να «σώσεις» ζώα; Με τέτοια ρίσκα; ¶γιες μέρες; Θου, Κύριε, φυλακήν.
6) Μπορεί να μας πει κανείς όλες αυτές οι αλλοδαπές και ντόπιες κυρίες τι επαγγέλλονται; Ποια είναι η κύρια εργασία τους; Πώς κερδίζουν το ψωμί τους; Γιατί η αγάπη για τα ζώα δεν μπορεί να είναι πηγή εισοδήματος. Μια εξαγωγή από το αεροδρόμιο είναι μια ημέρα ολόκληρη ταλαιπωρίας και απασχόλησης. Πού βρίσκουν το χρόνο μερικές και ταξιδεύουν ή οι ίδιες ή αποστέλλουν δυο και τρεις αποστολές μέσα στη βδομάδα «κοπρίτες» και γατιά;
Και επειδή πολλές Πρόεδροι Σωματείων (και γνωρίζουμε όλοι μέσω ποιας διαδικασίας συσταίνεται ένα Σωματείο) ισχυρίζονται ότι διαθέτουν λεπτομερή αρχεία [η μία εκ των υποβολέων (κ. Αμαλία Κατσούλα) του επίδικου άρθρου της Ελευθεροτυπίας ισχυρίζεται ότι διαθέτει «ανατριχιαστικά» (sic) λεπτομερή αρχεία], ας μας πουν πόσα έχει εξαγάγει η κάθε μία από τον καιρό που άρχισε να εκφράζει έμπρακτα την αγάπη της για τα ζώα; Αλλά και πόσο αξιόπιστα θα είναι τα στοιχεία τους, εφόσον δεν μπορούμε να τα διασταυρώσουμε; Η μόνη αξιόπιστη πηγή εδώ, είναι τα αρχεία αναχωρήσεων των αεροπορικών εταιρειών και πλοίων και ποτέ - αλίμονο! - των αφίξεων. καθότι και όσα «αδέσποτα», από τους ως άνω επιτήδειους, μεταβαπτίζονται σε «δεσποζόμενα» και ταξιδεύουν με το «νόμιμο» ιδιοκτήτη τους (ακόμα και μέρες γιορτινές προκειμένου να γνωρίσουν τα Πασχαλινά έθιμα κι άλλων Ευρωπαϊκών χωρών), ποτέ δεν ξαναγυρίζουν.
Εν κατακλείδι, σ΄ όλο αυτό το πυκνό δίκτυο των απανταχού της Ελλάδας φιλοζώων, θα είχαμε να προτείνουμε (ξανά) το εξής: Γιατί δεν οργανώνουν μια ημερίδα, στην οποία τα επιφανή αλλά και άσημα μέλη τους θα παρουσίαζαν το θεάρεστο έργο τους, θα εξέθεταν τη μέχρι τώρα δράση τους για να συγκινήσουν και όσα άλλα μέλη της ελληνικής κοινωνίας μένουν ασυγκίνητα, απαθή και ουδέτερα σ΄ αυτόν τον «κοπριτομαραθώνιο»; Να είναι έτοιμοι, βεβαίως, να απαντήσουν και σε ερωτήσεις του κοινού. Για να πείσουν και να πάψουν να αιωρούνται υποψίες. Παραπομπές:
(1) Το tetrapodologein, απλώς, διατύπωσε εύλογη απορία του, σε προηγούμενο κείμενό του με τίτλο: Το tetrapodologein, οι αλλοδαπές κυρίες και η εξαγωγή εις Εσπερίαν τετραπόδων, ως εξής: «Κι όσοι τζαρτζάρουν την ελληνική νομοθεσία λόγοις, θέλουμε να μη χάσουν το χρώμα τους όταν θα έρθει η στιγμή της αλήθειας. Γιατί, όσοι υπεραμύνονται της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ εξαγωγής καταφεύγουν σε σωρεία φληναφημάτων και δεν λένε τίποτα για τη διαδικασία:
1) Γιατί αποφεύγουν τη νομιμότητα;
2) Γιατί τα εξαγόμενα τετράποδα δεν συνοδεύονται από τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά;
3) Γιατί άνθρωποι που εξάγουν αδέσποτα ισχυρίζονται ότι θίγονται (!) από την υπογραφή Υ.Δ. 1599/86 (που ορίζει σαφώς η σχετική με την εξαγωγή τετραπόδων Υπουργική Απόφαση) «ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν σε πειράματα» τα αποστελλόμενα τετράποδα;
(2) Η διαδικασία που ορίζει ο Νόμος (δηλαδή η σχετική με τις εξαγωγές τετραπόδων Υπουργική Απόφαση) είναι διαφορετική για το δεσποζόμενο και διαφορετική για το αδέσποτο ζώο. Δηλαδή: Εάν το ζώο είναι δικό σου (δεσποζόμενο) μπορεί να ταξιδέψει μαζί σου (αλλά πρέπει και να επιστρέψει μαζί σου). Εάν το ζώο είναι αδέσποτο και το εξάγεις προς υιοθεσία, ΟΦΕΙΛΕΙΣ να έχεις δηλώσει τα πλήρη στοιχεία του φυσικού προσώπου που θα το παραλάβει στο αεροδρόμιο. Αυτό το τελευταίο προσπαθούν να αποφύγουν όλοι οι αυτόκλητοι σωτήρες των τετραπόδων διότι ΔΕΝ έχουν βρει ιδιοκτήτη εις την αλλοδαπήν ΠΡΟΤΟΥ εξαχθεί το ζώο και οι οποίοι, φυσικά, ΔΕΝ μας απαντούν τι θα απογίνει το τετράποδο σε περίπτωση που δεν υιοθετηθεί; Τη στιγμή μάλιστα που, ως γνωστόν, σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. τα ζώα που - κατόπιν 8ημέρου παραμονής τους στα κυνοκομεία - δεν υιοθετούνται, (ευ)θανατώνονται.
[Της Ομάδας του Τετραποδολογείν, Αθήνα 12/4/2004 (www.tetrapodologein.gr)] . ecocrete.gr . |