ΤΟ tetrapodologein, ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ ΚΥΡΙΕΣ & Η ΕΞΑΓΩΓΗ ΕΙΣ ΕΣΠΕΡΙΑΝ ΤΕΤΡΑΠΟΔΩΝ
Με αφορμή το αναφυέν μέγα πρόβλημα, το οποίο εκδηλώθηκε μεν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» (σχετ. η ανακοίνωση της Συνομοσπονδίας Ζωοφιλικών Σωματείων Ελλάδας στο τέλος της δημοσίευσης), αλλά διαθρυλείται και συζητιέται εδώ και χρόνια, το tetrapodologein θα τοποθετηθεί με δύο τρόπους:
1) Τη δημοσίευση των κειμένων όλων εκείνων οι οποίοι συσχετίζονται με το θέμα για πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών του, και
2) Τη δική του άποψη σε όσα διαδραματίζονται.
Ακόλουθο και συνεπές ως προς την πρώτη πρόθεσή του δημοσίευσε τα κείμενα της κ. Μαρίας Τσάτσου, επώνυμης δημοσιογράφου η οποία χαρακτηρίζεται απαξιωτικά και με απύθμενη θρασύτητα «τρελή». Σ΄ ένα διάλογο επιστρατεύονται επιχειρήματα και όχι χαρακτηρισμοί τέτοιου τύπου. Η παραπάνω κατηγορία είναι τόσο βάσιμη και πραγματική, όσο αληθινό και τεκμηριωμένο είναι να ισχυριστούμε ότι όσοι εξάγουν ζώα είναι έμποροι! Όποια άλλη συνηγορία υπέρ της κ. Τσάτσου είναι περιττή και η υπεράσπισή της είναι προσωπική της υπόθεση. Στην ίδια πλευρά τοποθετείται αναδημοσιευόμενο το Δελτίο Τύπου της κ. Ιωάννας Γκαραγκούνη, το οποίο για πρώτη φορά καταγράφει μοναδικά για την ελληνική δημοσιότητα στοιχεία (επ΄ αυτοφώρω σύλληψη Ελλήνων και αλλοδαπών πολιτών, οι οποίοι συνόδευαν τετράποδα για εξαγωγή στο εξωτερικό χωρίς τα απαραίτητα και από τον προσφάτως εκδοθέντα νόμο προβλεπόμενα δικαιολογητικά).
Θα υπενθυμίσουμε, για μία ακόμη φορά, ότι το tetrapodologein αποτελεί συλλογικό δημοσιογραφικό όργανο και τα κείμενά του φέρουν τη συνολική συναίνεση των ιδιοκτητών και των κατά το Νόμο υπευθύνων του. Οποιοιδήποτε υπαινιγμοί ή πιέσεις ή και ενέργειες κατατείνουν αγενώς στην «αποκάλυψη» αυτής της ταυτότητας συνεπάγονται παραβίαση βασικής συνταγματικής ρήτρας! Αυτό, επειδή χαρακτηριστήκαμε «ανώνυμοι». Είμαστε, στο χώρο μας, επώνυμοι και θεωρούμε τη λαθροβιότητα - ενίοτε - τελευταίο καταφύγιο των παρανόμων. Είναι, όμως, γνωστό και στην ελληνική και στη διεθνή δημοσιογραφία, από γενέσεώς της, ότι πολλοί συντάκτες αρθρογραφούσαν και αρθρογραφούν με ψευδώνυμο. Η μανία «αποκάλυψης» γεννιέται από τη στιγμή που ο αρθρογράφος «δεν χορεύει στο χαβά μας».
Και το tetrapodologein, όντως, δεν χορεύει στο χαβά κανενός...
Και καθιστά σαφές ότι οι νόμιμοι εκπρόσωποί του θα αποκαλύπτονται Εάν, Όταν, και Όποτε οι ίδιοι το κρίνουν ή όταν τους ζητηθεί από Νόμιμη Αρχή και όχι από οποιονδήποτε αγενή, περίεργο ή επικίνδυνο και παρωπιδοφόρο! Για να τελειώνουμε.
Και τώρα, η άποψή μας:
Έχει διαδοθεί ευρύτατα στο χώρο των ζωοφίλων ότι αρκετές ευρωπαϊκές χώρες έχουν αναλάβει εργολαβικά να επενδύσουν το υπερεκχείλισμα της ζωοφιλικής ευαισθησίας τους σε ομαδικές υιοθεσίες τετραπόδων. Ένα τέτοιο χονδροειδές σόφισμα δύσκολα μπορεί κανείς να το χάψει. Ωστόσο, πρέπει να έχει γίνει μακρά και μεθοδική προπαγάνδα και να προβάλλεται στους αφελείς της ζωοφιλικής Σατραπείας και στους «πιστούς» το εξής δίλημμα: Ή συμμετέχουν τα ζωάκια στις «σωτήριες αποστολές» της Εσπερίας και πάνε να τελευτήσουν μακαρίως το ζην, θαλπόμενα από φιλόζωες οικογένειες μέσα σε απίστευτες συνθήκες άνεσης και ευζωίας ή πέφτουν θύματα φόλας της εντόπιας νεοελληνικής κτηνωδίας.
¶λλως ειπείν:
Ή αγωνίζεστε - Έλληνες ιθαγενείς - τον αγώνα τον καλό και αδιέξοδο, ζώντας με την αγωνία μήπως κακοποιηθούν, φολιαστούν, προωθηθούν σε κυνομαχίες, ή αποτελέσουν μέρος διατροφής άγριων ζώων σε τσίρκο (ο ελληνικός Τύπος δημοσιεύει πληθώρα τέτοιων εκδοχών) ή τα εμπιστεύεστε στα ευεργετικά χέρια της όποιας «Μητέρας Τερέζας». Σ΄ ένα τέτοιο δίλημμα, λοιπόν, οι θρησκόληπτοι του χώρου (η ζωοφιλία μπορεί να εξελιχθεί σε ιδιότυπη ιδεοληψία, χοντρικά θρησκοληψία) λένε «ναι!» στους εργολάβους της ανακούφισης. Κι αυτοί οι τελευταίοι οργανώνουν, εδώ και χρόνια, τις «σωτήριες» εξόδους.
Και εδώ, δεν θα είχαμε αντιρρήσεις ΕΑΝ τηρούνταν όσα προβλέπονται από το Νόμο. Τώρα πλέον υπάρχει! Και η σύλληψη στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» παρουσία Εισαγγελέως και Διωκτικών Αρχών μας αποκάλυψε ότι οι «σωτήρες» ήταν έκνομοι. Και μαθαίνουμε πως σε δημοσιογραφικά όργανα των χωρών τους, ισχυρίζονται ότι δεν εμποδίστηκαν απλώς από το θεάρεστο έργο τους, αλλά εδάρησαν κιόλας. 1) Παρουσία Εισαγγελέως εδάρησαν; 2) Θα υποβάλουν μήνυση; 3) Θα μας στείλουν αντίγραφό της να το δημοσιεύσουμε; Για να δούμε τελικά πού είναι η αλήθεια και πού το ψέμα;
Κυκλοφορείται ανερυθριάστως η άποψη ότι οι «πεπαιδευμένοι» και οι «καλλιεργημένοι» Δυτικοευρωπαίοι επιμένουν να δίνουν μαθήματα ζωοφιλίας και κοινωνικής ευαισθησίας στους «βάρβαρους» Βαλκάνιους. Και τα μαθήματα αυτά μπορούν να τα αφομοιώνουν ορισμένα εντόπια ιδεόληπτα χάπατα, αλλά όχι κι όλοι μας! Το ξανατονίσαμε ότι η Ελλάδα δεν είναι αποικία. Είναι χώρα Δημοκρατική, Συντεταγμένη και Ευνομούμενη. Και επί τέλους! Διαθέτει και σχετικό νόμο για τα τετράποδα. Κάποτε ήταν ξέφραγο αμπέλι και αλωνίζανε οι διάφοροι Έλγιν. Τώρα ας μαζευτούν οι επίδοξοι απόγονοί του.
Κι όσοι τζαρτζάρουν την ελληνική νομοθεσία λόγοις, θέλουμε να μη χάσουν το χρώμα τους όταν θα έρθει η στιγμή της αλήθειας. Γιατί, όσοι υπεραμύνονται της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ εξαγωγής καταφεύγουν σε σωρεία φληναφημάτων και δεν λένε τίποτα για τη διαδικασία: 1) Γιατί αποφεύγουν τη νομιμότητα; 2) Γιατί τα εξαγόμενα τετράποδα δεν συνοδεύονται από τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά; 3) Γιατί άνθρωποι που εξάγουν αδέσποτα ισχυρίζονται ότι θίγονται (!) από την υπογραφή Υ.Δ. 1599/86 «ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν σε πειράματα» τα αποστελλόμενα τετράποδα;
Αυτή είναι η ουσία! Θα απαντηθούν τα ερωτήματα μας;
Ποιος θα πιστέψει ότι στα ζώα επιφυλάσσεται με μορφή καλλιτεχνικής εκδήλωσης υποδοχή για υιοθεσία; Πόση ώρα κρατάει το φιλοζωικό γκαλά* και με τι εισιτήριο γίνεται η είσοδος; Με ποιο ρεπερτόριο εξαντλεί το πρόγραμμά του ο τενόρος ή η πριμαντόνα της βραδιάς; Πέρα από Βέρντι έχει τίποτα άλλο; Μετά το τέλος της συγκινητικής βραδιάς όλα τα ζώα υιοθετούνται; Και εάν τα ζώα αυτά δεν υιοθετηθούν, τι απογίνονται; Δεν πρέπει η λύση της υιοθεσίας να είναι εξασφαλισμένη προτού τα τετράποδα φτάσουν στον προορισμό τους (βλ. Νόμο και σχετ. Υπουργική Απόφαση); Είναι δυνατόν να πιστέψουμε όλα αυτά τα χονδροειδή;
Τα ζώα, λοιπόν, θα πρέπει να φεύγουν από την Ελλάδα με όλα τα σχετικά δικαιολογητικά. Ό,τι λέει ο Νόμος! Αναφερόμαστε, για ακόμη μία φορά, σ΄ αυτό, γιατί ακούσαμε το εξής επιχείρημα: «Εφόσον η ελληνική νομοθεσία καθίσταται δυσεφάρμοστη λόγω των γραφειοκρατικών της δυσλειτουργιών και χρόνιων εμπλοκών, τότε την παραβιάζουμε και εξάγουμε τα ζώα για να τα σώσουμε - τόσο επείγουσα η επιχείρηση διάσωσης - χωρίς δικαιολογητικά!». Τους νόμους τους αλλάζουμε με προτάσεις και με αγώνες. Δεν τους καταπατούμε! Δεν πρόκειται για υποκριτική φιλονομία. Πρόκειται για κάτι πάρα πολύ απλό: Η βιαστική εξαγωγή δημιουργεί εύλογες υποψίες. Δεν το καταλαβαίνουν; Η όποια νομιμοφάνεια ή και νομοτυπία, τουλάχιστον, θα διασκέδαζε και θα ακύρωνε όλες αυτές τις υποψίες.
Ως προς το διατυμπανιζόμενο, μετ΄ακράτου επιμονής, ισχυρισμό ότι δεν γίνεται εμπόριο με τα ζώα, θα ήμασταν έτοιμοι να το πιστέψουμε ΕΑΝ δεν γινόντουσαν πράγματα τρισχειρότερα στις «πολιτισμένες» δυτικές κοινωνίες μας (εμπόριο λευκής σάρκας, παιδική πορνεία, παιδεραστία στις πιο «προοδευμένες» χώρες της Δύσης, σεξοτουρισμός από στερημένους σεξουαλικά υπανθρώπους, εμπορία ανθρωπίνων οργάνων - μοσχευμάτων). Σ΄ αυτή την κόλαση της διαφθοράς και της αγοραπωλησίας των ΠΑΝΤΩΝ, μπορεί κανείς να μην ανησυχεί, όταν μάλιστα το εμπορευόμενο είδος δεν μπορεί να μιλήσει; Κι αν μερικοί κοιμούνται ήσυχοι επειδή αποκατέστησαν, πράγματι, τα δικά τους ζώα, δεν τους απασχολεί τι γίνεται γενικώς; Θα μιλήσουμε και γι αυτό;
Και ας έρθουμε εν τέλει, και σε όσους αποφαίνονται για το «πολιτιστικό επίπεδο» των νεοελλήνων. Γιατί η χώρα μας δεν έχει να επιδείξει μονάχα περιστατικά βαρβαρότητας, όπως και κάθε χώρα άλλωστε. Μήπως οι χώρες καταγωγής των αλλοδαπών κυριών είναι χώρες αγγέλων; Για να μην ανοίξουμε την Ιστορία.
Σε τελευταία ανάλυση ΔΕΝ δεχόμαστε μαθήματα πολιτισμού, ήθους και φιλοζωίας από αλλοδαπούς άγνωστης ή και αμφισβητήσιμης παιδείας. Αλήθεια, εκτός από φιλόζωοι (γιατί όλοι δηλώνουμε «φιλόζωοι»), τι επαγγέλλονται; Πώς κερδίζουν το ψωμί τους; Μας απειλούν ότι θα καταφύγουν σε διεθνή μέσα ενημέρωσης και σε διεθνή δικαστήρια. Δεν καταλάβαμε, προς τι αυτή η λυσσώδης εμμονή; Για τους «κοπρίτες» της Ελλάδας; Τόσο πολύ τους αγαπούν; Μήπως οι δικοί μας «κοπρίτες» είναι οι «γαλαζοαίματοι» των Βαλκανίων και της Εγγύς Ανατολής και δεν το ξέρουμε; Έχουμε ακούσει πολύ ωραία παραμύθια, αλλά οι πραγματικοί παραμυθάδες διαθέτουν στόφα λογοτέχνη. Θυμηθήκαμε τη Χαλιμά και τον Αίσωπο. ¶λλο, όμως, «παραμυθάδες», άλλο «ψευδολόγοι». Το ψέμα πρέπει να είναι καλόγουστο, πειστικό και να παραπέμπει σε συμβολισμούς. Τα ψέματα, όμως, που μας αραδιάζουν οι ζωόφιλες αλλοδαπές και οι ντόπιοι συνεργάτες τους είναι κακόγουστα και προσβάλλουν ευθέως και τη στοιχειώδη νοημοσύνη. Αναμένουμε τη διεθνοποίηση της υπόθεσης με μεγάλο ενδιαφέρον.
[Η Ομάδα του Τετραποδολογείν, Αθήνα 25 Μαρτίου 2004, (www.tetrapodologein.gr)]
* Αναφερόμαστε σε όσα μαρτυρούν οι συλληφθείσες φιλόζωες αλλοδαπές μέσω του εξωδίκου τους στην κ. Ιωάννα Γκαραγκούνη.
ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΖΩΟΦΙΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΣΥ.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ.) (Αρ. έγκρ. Πρωτοδικείου Αθηνών 2550/82) Ευεργέτου Γιαβάση 71, 153 41 Αγία Παρασκευή Τηλ: 210-6527014, 6934-022004 e-mail: synomospondia@mailbox.gr
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Μετά τα γεγονότα στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος (11/3/2004) που συνελήφθησαν επ΄ αυτοφώρω μία Γερμανίδα, μία Βελγίδα, μία Σκωτσέζα και μία Ελληνίδα να θέλουν να αποστείλουν στη Γερμανία και στο Βέλγιο 12 σκύλους και 2 γάτες με απλό βιβλιάριο υγείας κατά παράβαση της Ελληνικής Νομοθεσίας που προβλέπει μια διαδικασία πιστοποιητικών για την προστασία των εξαγομένων κατοικιδίων, ξέσπασε εναντίον μου ένας τρομερός πόλεμος και μια εκστρατεία απειλών από τα Σωματεία που διακινούσαν χωρίς τις τυπικές διαδικασίες ζώα. Ως δικαιολογία προβάλουν ότι τους «έκοψα τα χέρια» και δεν μπορούν να αποστείλουν ελεύθερα, όπως γινόταν επί χρόνια κατά εκατοντάδες απ΄ όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας, ζώα στο εξωτερικό προς υιοθεσία και απειλούν με μηνύσεις εμένα και το κανάλι ALPHA.
Και διερωτώμαι: 1) Γιατί δεν δέχονται τους αυστηρούς όρους που προβλέπει ο Νόμος και η Υπουργική Απόφαση για την αποστολή ζώων συντροφιάς και την υιοθεσία τους από ζωόφιλες οικογένειες; 2) Γιατί δεν ακολουθούν τα νόμιμα ώστε, κατά κάποιο τρόπο, να έχουν ήσυχη τη συνείδησή τους ότι τα ζώα θα έχουν εξασφαλισμένη την κατά το δυνατόν περισσότερη προστασία; 3) Είναι πολύ μακριά τα κράτη αυτά για να παρακολουθηθεί η διαβίωση των ζώων, όταν είναι δύσκολο αυτό ακόμη και μέσα στην Ελλάδα. Επιδεικνύουν κάποια άλμπουμ με κάποιες οικογένειες με σκυλιά και λένε ότι περνούν καλά. Τα χιλιάδες που πάνε έξω;
Και πάλι διερωτώμαι: Τα σκυλιά είναι είδος εν ανεπαρκεία στις χώρες αυτές και κάνουν τόση εισαγωγή; Σε όλα τα κράτη υπάρχει η ευθανασία των αδεσπότων εκτός του δικού μας κράτους με το νέο Νόμο 3170/2003. Γιατί τα Φιλοζωικά Σωματεία των χωρών αυτών δεν δίνουν προς υιοθεσία τα δικά τους αδέσποτα αλλά κάνουν εισαγωγή αδεσπότων από την Ελλάδα και κάνουν τόσα έξοδα να έρχονται από τις χώρες τους για να παραλαμβάνουν ομάδες σκύλων; Είναι τόσο φιλέλληνες ή το είδος του ελληνικού «κοπρίτη» έγινε ξαφνικά περιζήτητο; Αρχίζω να νοιώθω εθνικά υπερήφανη που διαθέτουμε τέτοια ράτσα και εμείς την παραμελούσαμε! Εκτός εάν, μετά την προπαγάνδα που γίνεται ότι είμαστε βάρβαρος λαός και τα στέλνουν σε πολιτισμένα κράτη να τα σώσουν, πρέπει να το καταπιούμε και να τα στέλνουμε αθρόως. Μπράβο μας! Φταίει βέβαια και το Υπουργείο Γεωργίας γιατί επί χρόνια αδιαφορούσε γι αυτό τον τομέα. Τώρα όμως υπάρχει ισχυρός και σωστός Νόμος. Γιατί αυτοί οι κύριοι δεν τον δέχονται; Τώρα κινούνται να πιεστεί ο Υπουργός Γεωργίας να αμβλύνει τις διαδικασίες για να γίνεται εύκολη η διακίνηση των ζώων και να αλλάξει το Νόμο. Θέλω να πιστεύω στην κρίση του, ότι θα αναρωτηθεί το γιατί το ζητούν και να γίνει πιο αυστηρός ο Νόμος, όπως δήλωσε κατά την προβολή του ρεπορτάζ στον ALPHA. Όσο για τις μηνύσεις θέλω να τις κάνουν. Και θα πρωτοτυπήσουμε ως Κράτος, εάν δικαστούν Έλληνες πολίτες γιατί τολμούν να ζητούν εφαρμογή των Νόμων της πατρίδας τους.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Συνομοσπονδίας Ζωοφιλικών Σωματείων Ελλάδας, Ιωάννα Γκαραγκούνη . ecocrete.gr . |