ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Σάββατο 19 Σεπ 2020
Μενού - Επιλογές
ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Η συνάντηση της διοίκησης του ΟΛΗ με φορείς της Μεσσαράς για το λιμάνι Εκτύπωση Αποστολή με e-mail
Οικολογική Παρέμβαση Ηρακλείου - Μεσσαρά
Από την "Άποψη του Νότου" , Τετάρτη, 04 Οκτώβριος 2006
Το ρεπορτάζ της εφημερίδας "Άποψη του Νότου" στις 19 Σεπτεμβρίου 2006 για τις εξελίξεις γύρω από το ζήτημα του λιμανιού στον κόλπο της Μεσσαράς, για την επίσκεψη του Πρέσβη της Νότιας Κορέας, τη συνάντηση στο Τυμπάκι μεταξύ του Δημάρχου, εκπροσώπου του ΟΛΗ και φορέων της περιοχής και τις επερωτήσεις του Ευρωβουλευτή Σταύρου Αρναουτάκη και του βουλευτή Βασίλη Κεγκέρογλου…

Από την "Άποψη του Νότου" 19.09.06

Τι θα γίνει τελικά με το Λιμάνι Τυμπακίου;

Επίσκεψη Κορεάτη Πρέσβη το περασμένο Σάββατο (16.9.2006) στην περιοχή

Συνάντηση της διοίκησης του ΟΛΗ και φορέων της Μεσαράς

Στο Τυμπάκι βρέθηκε το περασμένο Σάββατο ο Νοτιοκορεάτης πρέσβης, ο οποίος περιόδευσε στην περιοχή όπου σχεδιάζεται η δημιουργία του διαμετακομιστικού κέντρου. Ενώ φάνηκε ικανοποιημένος από την επίσκεψη, τόνισε ότι η πορεία της επένδυσης θα κριθεί από τις προμελέτες που θα ακολουθήσουν.

Ο Nοτιοκορεάτης πρέσβης θέλησε να αποκτήσει δική του εικόνα για την εικόνα που εμφανίζει η περιοχή, και για τις δυνατότητες και προοπτικές που έχει η επένδυση-«μαμούθ», όπως την αποκαλούν,  που εάν τελικά γίνει πραγματικότητα πρόκειται να αλλάξει την πορεία ανάπτυξης της Μεσαράς.

Την ξενάγηση του Nοτιοκορεάτη πρέσβη, ανέλαβαν τα στελέχη της διοίκησης του Oργανισμού Λιμένος Ν. Αντωνακάκης, Στ. Λυριτζάκης, Ν. Βιδάκης, Γ. Λιόκαλος, οι οποίοι περπάτησαν μαζί του, στην περιοχή του Τυμπακίου, και συγκεκριμένα στο χώρο που έχει επιλεγεί για να γίνει η μεγάλη επένδυση.

Οι μελέτες

Επενδυτές από Κίνα, Ντουμπάι και Κορέα έχουν εκφράσει τις προθέσεις τους για τη δημιουργία διαμετακομιστικού κέντρου – έργου ενός δις ευρώ, και έτσι πρόκειται να κάνουν αρκετές μελέτες στην περιοχή για να δουν κατά πόσο κατάλληλη είναι η περιοχή και το αν αυτό θα είναι βιώσιμο εγχείρημα για αυτούς.

Προϋποθέσεις

Ωστόσο το λιμάνι, όπως υποστηρίζουν αναμένεται να γίνει πραγματικότητα στο νότο, εφόσον συντρέχουν δύο βασικές προϋποθέσεις.

Η πρώτη αφορά στο φορέα διαχείρισης του λιμανιού, τον οποίο οι ξένοι επενδυτές θα πρέπει να συμφωνήσουν με την Ελληνική Κυβέρνηση, που έχει εκφραστεί θετικά για τη δημιουργία του διαμετακομιστικού κέντρου, και η δεύτερη αφορά στην τοπική κοινωνία, που θα πρέπει να δώσει τη συγκατάθεση της, για να προχωρήσει το μεγάλο αυτό εγχείρημα.

Η τοπική κοινωνία

Σοβαρές ανησυχίες υπάρχουν στην κυβέρνηση, καθώς μεγάλο ποσοστό των κατοίκων και φορέων της Μεσαράς αντιδρούν στην δημιουργία ενός τέτοιου λιμανιού στον νότο, γεγονός που μπορεί να αποτρέψει  ακόμα και την δημιουργία του.

Η σύσκεψη

Την ίδια μέρα πραγματοποιήθηκε στο Τυμπάκι επίσης συνάντηση της διοίκησης του ΟΛΗ, των φορέων της περιοχής του Τυμπακίου με επικεφαλής το δήμαρχο Μ. Μαρακομιχελάκη, το δημοτικό συμβούλιο, τοπικούς φορείς, εκπροσώπους συλλόγων, αγροτικών πολιτιστικών, αλλά και εκπροσώπων του τουρισμού.

Στην ενημέρωση τόνισαν ότι θα γίνει ένα τεράστιο έργο, θα μεταφέρονται στο χερσαίο χώρο εκατομμύρια κοντέινερς και θα προωθούνται μετά σε αγορές της Μεσογείου και της Ευρώπης. Θα γίνεται συναρμολόγηση μηχανημάτων. Η ύπαρξη του λιμανιού που λόγω της μεγάλης κίνησης θα είναι οικονομικά εύρωστο θα έχει ως αποτέλεσμα να ανοιχθεί και το αεροδρόμιο για τη μεταφορά  των αγροτικών προϊόντων, θα αναπτυχθεί ουσιαστικά η περιοχή. Θα γίνει μια νέα πόλη, όλοι θα έχουν δουλειά και θα χρειαστούν και ξένα χέρια και επιστήμονες. Υπάρχει περίπτωση μετά όταν υπάρξει ενδιαφέρον να γίνει και μαρίνα.

Ο κ. Αντωνακάκης

Εκεί ο διευθύνων σύμβουλος του Oργανισμού Λιμένος Ν. Αντωνακάκης, ξεκαθάρισε σε όλους ότι, εάν δεν θέλει η τοπική κοινωνία, η επένδυση δεν θα γίνει, αλλά θα επιλεγεί άλλο σημείο στη χώρα μας, για το σκοπό αυτό. Ο ίδιος ζήτησε από την τοπική κοινωνία, να μην βγάλει βιαστικά συμπεράσματα, πριν ενημερωθεί επαρκώς σε σχέση με το τεράστιο επενδυτικό εγχείρημα το οποίο δρομολογείται.

Όπως είπε στους παρευρισκόμενους, «κανένα μεγάλο έργο δεν υλοποιείται, χωρίς να δρομολογούνται παράπλευρες συνθήκες ανάπτυξης… Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, η δημιουργία διαμετακομιστικού κέντρου, θα συμπαρασύρει και μια σειρά από άλλες αναπτυξιακές παρεμβάσεις, οι οποίες θα αναβαθμίσουν την καθημερινότητα και τη λειτουργία της περιοχής. Για παράδειγμα, είναι βέβαιο ότι, δε νοείται πως θα δρομολογηθεί μια τόσο μεγάλη παρέμβαση, χωρίς να αναπτυχθούν και άλλες υποδομές όπως της υγείας, και της περίθαλψης, της βελτίωσης των οδικών συνδέσεων… Αλλά είναι βέβαιο ότι και οι υφιστάμενες τουριστικές δομές θα ενισχυθούν, ενώ η αξία γης θα αποκτήσει τεράστια υπεραξία.» Όλα αυτά τα δεδομένα σύμφωνα με τον κ. Αντωνακάκη, σημαίνουν, πάταξη της ανεργίας, στην περιοχή, καθώς θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για να γίνουν μόνιμες αναπτυξιακές δομές, που θα συμβάλλουν και στη συγκράτηση του πληθυσμού της περιοχής.

Ο ίδιος αφού ξεκαθάρισε ότι η άρνηση της τοπικής κοινωνίας, θα οδηγήσει μοιραία στην ακύρωση του μεγαλόπνοου αυτού σχεδιασμού, ζήτησε από τους εκπροσώπους των φορέων της περιοχής, να μη «θυσιάσουν» αβασάνιστα ένα τόσο μεγαλόπνοο αναπτυξιακό σχεδιασμό, που είναι βέβαιο, σύμφωνα με τον ίδιο, ότι θα αλλάξει πορεία στην αναπτυξιακή διαδρομή του νότου…

Νέα ξενοδοχεία και αεροδρόμιο

Σε ερώτηση του Φάνη Μαυρογιώργη, τι θα γίνουν οι ασχολούμενοι με τον τουρισμό, αν υπάρξει μείωση λόγω του λιμανιού, η απάντηση των υπευθύνων της ενημέρωσης ήταν «Να ετοιμάζεστε από τώρα να χτίσετε νέα ξενοδοχεία, γιατί θα έρθουν τουρίστες από τη μακρινή Κίνα και Κορέα.

Στην ερώτηση, παράπονο γιατί δεν ανοίγει το αεροδρόμιο Τυμπακίου παρά τις διαμαρτυρίες των δημάρχων τόσα χρόνια, και θα ανοίξει όταν θα γίνει το λιμάνι η απάντηση ήταν: «Κάνετε συλλαλητήρια να φραχθεί το λιμάνι για να ανοίξει και το αεροδρόμιο».

Οι παλαιότερες μελέτες και οι παραλίες

Το έργο εάν θα γίνει θα είναι έτοιμο μέσα σε τρία χρόνια τόνισαν στην συνάντηση γιατί πρέπει να γίνει πρώτα οι μελέτες. Έπειτα σε ερώτηση αν γνωρίζουν την ύπαρξη μελέτης πριν 25 χρόνια, που είχαν μετρηθεί τα βάθη και τα ρεύματα από την Αγία Γαλήνη μέχρι τα Μάταλα η απάντηση ήταν: «Αυτές είναι παλιές μελέτες. Πρέπει να γίνουν καινούριες».

Ο αντιδήμαρχος Δήμου Λάμπης κ. Τσουρδαλάκης εξέφρασε την αγωνία του για τις παραλίες του δήμου και τόνισε ότι πρέπει να υπάρξει και για τις παραλίες περιβαλλοντική μελέτη. Ο κ. Κοτζανάκης εξέφρασε τους φόβους του, ο κ. Χαραλαμπάκης είπε ότι θα πρέπει να γίνει πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση και να ακουστούν όλες οι απόψεις παρουσία όλων των βουλευτών.

Επόμενη ενημέρωση

Οι πρόεδροι των συλλόγων που παρακολούθησαν την συνάντηση θα ενημερώσουν τα μέλη τους και θα ξαναγίνει ενημέρωση από το κλιμακίου του ΟΛΗ όταν θα έχουν και αυτοί κάτι πιο συγκεκριμένο. Η ενημέρωση όπως είπαν θα διεξαχθεί σε ήρεμο κλίμα γιατί πρέπει με νηφαλιότητα και μετά από βασανιστικές σκέψεις να παρθεί μια απόφαση που θα επηρεάσει τις μέλλουσες γενιές.  

Το θέμα στην Ευρωβουλή

Την ανάγκη μελέτης σκοπιμότητας για την κατασκευή του λιμένα Τυμπακίου Κρήτης επισημαίνει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο Σταύρος Αρναουτάκης με ερώτηση του προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο Ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Σταύρος Αρναουτάκης έθεσε το ζήτημα της κατασκευής του Λιμένα Τυμπακίου επισημαίνοντας ότι τέτοια έργα που αλλάζουν τη φυσιογνωμία της περιοχής πρέπει να γίνονται με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη και κυρίως μετά από συναίνεση  της τοπικής κοινωνίας.

Για τον λόγο αυτό, ζητά να μάθει αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι ενήμερη για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου καθώς και αν έχουν δοθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή αν προβλέπεται να δοθούν πριν την έναρξη του έργου μελέτες για τις επιπτώσεις της κατασκευής του λιμανιού στη φύση και το περιβάλλον.

Μεταξύ άλλων στην ερώτησή του αναφέρει, «Η κατασκευή ενός τόσο σημαντικού έργου θα έχει συνέπειες όχι μόνο στην ζωή των κατοίκων της περιοχή», λαμβάνοντας υπόψη τα ανάλογου τύπου λιμάνια του εξωτερικού, θεωρείται πιθανό  ότι  απειλείται   με  σημαντική  θαλάσσια   ρύπανση ο κόλπος της Μεσαράς και γενικότερα οι ακτές της Νότιας Κρήτης, ενώ ακυρώνεται κάθε σοβαρή  προοπτική ήπιας και βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης στους τομείς του τουρισμού και της γεωργίας στην περιοχή. Τέτοια σημαντικά έργα  θα πρέπει εξαρχής  να έχουν ως στόχο τους την αειφόρο ανάπτυξη της περιοχής και να υλοποιούνται με τη συναίνεση της τοπικής κοινωνίας, ρωτάται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή:

1.Αν έχει ενημερωθεί για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου.

2.Αν έχει δοθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή αν προβλέπεται να δοθεί πριν ην  έναρξη  του  έργου  και πριν όλες οι διαδικασίες να  έχουν  οριστικά δρομολογηθεί, μελέτη σκοπιμότητας η οποία να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: τις εναλλακτικές λύσεις για την εγκατάσταση του λιμένα, τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή της νότιας Κρήτης, καθώς και τις δυνατότητες που υπάρχουν για παράλληλες χρήσεις του  λιμένα  προς όφελος των  κατοίκων της περιοχής  και της αειφόρου ανάπτυξης ολόκληρης της Κρήτης».

Ερώτηση  στον Πρωθυπουργό

Στη Βουλή έφερε το θέμα σχετικά με την κατασκευή του λιμανιού Τυμπακίου Κρήτης και τους σκοπούς τους οποίους αυτό θα επιτελέσει, ο Βουλευτής Ηρακλείου Βασίλης Κεγκέρογλου με ερώτηση που κατέθεσε, χθες Δευτέρα, προς τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή.

Στην ερώτησή του, ο κ. Κεγκέρογλου αναφέρει, «Μέχρι σήμερα στο εύλογο αίτημα των κατοίκων και των φορέων της περιοχής για ενημέρωση, που αποτελεί υποχρέωση της Κυβέρνησης, η απάντηση είναι «εάν δεν θέλετε το λιμάνι, δεν το κάνουμε», δίνοντας έτσι την εντύπωση στους πολίτες ότι δεν αντιμετωπίζεται το θέμα με την δέουσα σοβαρότητα ή ότι τίποτα χειροπιαστό δεν υπάρχει. Σε κάθε περίπτωση όμως μέχρι σήμερα η ενημέρωση από την Κυβέρνηση των πολιτών και των φορέων είναι ανύπαρκτη έως ελλιπής.

Έτσι αναδεικνύονται πολλά ερωτήματα για τις αποφάσεις της Κυβέρνησης που έχουν δημοσιοποιηθεί με τη μέθοδο των διαρροών, ότι «εμείς βάζουμε το οικόπεδο και τα χρήματα από το δάνειο, οι κινέζοι, οι κορεάτες και το Ντουμπάι θα έχουν την ευθύνη για την κατασκευή, διαχείριση και θα διακινούν τα εμπορεύματα τους».

Όλα τα παραπάνω στοιχεία, επιβάλλουν σοβαρότερη αντιμετώπιση του θέματος πριν από τη λήψη οποιαδήποτε απόφασης για ένα τόσο μεγάλο έργο που θα ανατρέψει τα κοινωνικά, περιβαλλοντικά και οικονομικά δεδομένα της περιοχής και προϋποθέτουν να προηγηθεί η εκπόνηση ευρύτερης μελέτης για την υπόδειξη των επενδύσεων συμπεριλαμβανομένων των λιμενικών εγκαταστάσεων που θα συνάδουν με την γενικότερη, τωρινή αλλά κυρίως μελλοντική, αναπτυξιακή κατεύθυνση της περιοχής και θα ωφελούν τους πολίτες και τον τόπο.

Επειδή με την τακτική αυτή της Κυβέρνησης, έχουν δημιουργηθεί στους πολίτες σημαντικές αμφιβολίες και σύγχυση για το τι πραγματικά επιδιώκεται σχετικά με το λιμάνι Τυμπακίου.

Ερωτάστε κ. Πρωθυπουργέ:

1. Αν φροντίσετε ώστε να υπάρξει επίσημη και υπεύθυνη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της ευρύτερης περιοχής για το θέμα «Λιμάνι Τυμπακίου»;

2. Είναι αλήθεια ότι η χώρα μας θα παραχωρήσει τις απαραίτητες χερσαίες και θαλάσσιες εκτάσεις και θα χρεωθεί με το δάνειο (για τρεις γενιές) και οι ξένοι θα αναλάβουν την κατασκευή, θα έχουν την διαχείριση και θα καλύψουν τις θέσεις εργασίας, βάσει των διακρατικών συμφωνιών που υφίστανται, με αλλοδαπούς;

3. Η μελέτη σκοπιμότητας που τυχόν έχει ανατεθεί, θα αποτελεί τμήμα της ευρύτερης αναπτυξιακής μελέτης της περιοχής που απαιτείται ή θα αρκεστεί στην αποσπασματική προσέγγιση του θέματος;.»

Επίσης ζήτησε να κατατεθούν για την ενημέρωση της Βουλής και των πολιτών, αντίγραφα όλων των μέχρι τώρα συμφωνιών για το συγκεκριμένο θέμα καθώς και οι αποφάσεις ανάθεσης μελετών, συμπεριλαμβανομένων των προδιαγραφών που έχουν δοθεί από το Υπουργείο ως κατεύθυνση προς τους μελετητές.

Ανάγκη για ενημέρωση

Με αφορμή τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Τυμπάκι το περασμένο Σάββατο, με θέμα την κατασκευή λιμανιού, ο υποψήφιος Δήμαρχος Τυμπακίου κ. Αντ. Χαραλαμπάκης δήλωσε: "Είμαστε υπέρ της κατασκευής ενός τουριστικού-εμπορικού λιμανιού, όπως προβλέπεται στο χωροταξικό σχεδιασμό, το οποίο θα συμβάλλει θετικά στην ανάπτυξη της γεωργίας και του τουρισμού, δυο βασικοί πυλώνες της τοπικής ανάπτυξης σε συνδυασμό με το Νότιο Οδικό Άξονα, τους κάθετους άξονες και την αξιοποίηση του αεροδρομίου Τυμπακίου.

Η ενδεχόμενη κατασκευή ενός διαμετακομιστικού λιμανιού, πιστεύω ότι θα αλλάξει την αναπτυξιακή πορεία του τόπου μας.

Η πρόσφατη ενημέρωση που έγινε στο Τυμπάκι από υπηρεσιακούς παράγοντες, ήταν μονόπλευρη και προτείνω να γίνει αμέσως μετά τις εκλογές μια ημερίδα ή διημερίδα, στην οποία θα συμμετάσχουν ειδικοί επιστήμονες, οι βουλευτές των νομών Ηρακλείου-Ρεθύμνου, οι Δήμαρχοι των όμορων Δήμων, οι κοινωνικοί φορείς και φυσικά ο αρμόδιος υπουργός.

Από τα συμπεράσματα που θα προκύψουν και αφού δούμε τα υπέρ και τα κατά, θα γίνει ενημέρωση των πολιτών, οι οποίοι και θα έχουν τον τελευταίο λόγο με δημοψήφισμα που θα πραγματοποιηθεί."

Από την "Άποψη του Νότου" 19.09.06

Σχόλια

Δεν μπορείς να κάνεις σχόλια.
Πρέπει πρώτα να κάνεις Είσοδο ή να Εγγραφείς στο ecocrete.gr εδώ.

Τελευτ. ενημέρωση ( Παρασκευή, 06 Οκτώβριος 2006 )

Ξ“ΒŒΞ“οŸƒ ôçí Ξ“οŸƒΞ“Ξ…Ξ“Β£Ξ“οŸƒΞ“Β­Ξ“Β©Ξ“οŸ„Ξ“Βž Ξ“Β·Ξ“β€•Ξ“Β±Ξ“Β§Ξ“Β£Ξ“ΒŸΞ“Κ½ ôçò

Ξ’ΞˆΞ“Β­Ξ“Ξ„Ξ“Ξ…Ξ“Β°Ξ“Β§ & Ξ“Β˜Ξ“Β§Ξ“Ξ†Ξ“Β©Ξ“Κ½Ξ“οŸ„Ξ“Βž Ξ“Β…Ξ“Β°Ξ“Β©Ξ“οŸ„Ξ“β€•Ξ“Β©Ξ“Β­Ξ“Ξ‰Ξ“Β­Ξ“ΒŸΞ“Κ½
Είσοδος Χρήστη
Ψευδώνυμο

Κωδικός

Ξέχασες τον κωδικό;
Ξεχάσατε τον κωδικό σας?
Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα? Δημιουργήστε τώρα!
Έχουμε 217 επισκέπτες σε σύνδεση
Επισκέπτες: 45091623
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:



ΛΑΦΟΝΗΣΙ S.O.S. Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Λαφονησιού. Συλλογή υπογραφών!

Cavo Sidero
facebook group!



Φουρόγατος 78 Μαρ-Απρ 08
Φουρόγατος 77 Ιαν-Φεβ 08
Φουρόγατος 76 Νοε-Δεκ 07
Φουρόγατος 75 Σεπ-Οκτ 07
Φουρόγατος 74 Ιουλ-Αύ 07
Φουρόγατος 73 Μάι-Ιούν 07
Φουρόγατος 72 Μαρ-Απρ 07
Φουρόγατος 71 Ιαν-Φεβ 07
Φουρόγατος 70 Νοε-Δεκ 06
Φουρόγατος 69 Σεπ-Οκτ 06
Φουρόγατος 68 Ιουλ-Αυ 06
Φουρόγατος 67 Μαι-Ιουν 06
Φουρόγατος 66 Μαρ-Απρ 06
Φουρόγατος 65 Ιαν-Φεβ 06


Οικολόγιο 5. 20.01.2010

Οικολόγιο 4. 27.03.2009

Οικολόγιο 3. 12.10.2008
Οικολόγιο 2. 25.07.2008
Οικολόγιο 1. 10.06.2008


Φυλλάδιο της Οικολογικής Πρωτοβουλίας Χανίων για τις επιπτώσεις από τα κινητά και τις κεραίες


 
Οι εισηγήσεις της Ημερίδας "Προοπτικές βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης και μεγάλες τουριστικές επενδύσεις"  9 Δεκ. 2006 στην 5η Συνάντηση του ΟικοΚρήτη

Κίνηση Πολιτών Μεσσαράς για το Περιβάλλον
Κατεβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο για το Διαμετακομιστικό Σταθμό στον κόλπο της Μεσσαράς (.pdf 425k)

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ!
Κατά της εγκατάστασης ενός τεραστίου διαμετακομιστικού σταθμού στον κόλπο της Μεσσαράς στη Νότια Κρήτη!

Η Ημερίδα στη Σητεία (27.2.2006) για τις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις στην Ανατολική Κρήτη

 Γήπεδα Γκολφ
• Οι εισηγήσεις της ημερίδας για τα γήπεδα γκολφ
• ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ .doc ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ! (660k)
Γήπεδα Γκολφ: Παραπομπές
Ο Πόλεμος του Γκολφ στην Ιερή Κοιλάδα του Μεξικού

Φράγμα στο φράγμα Αποσελέμη!!!
 
Τα συμπεράσματα της επιστημονικής ημερίδας για το φράγμα στον Αποσελέμη (.doc)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Το φράγμα στον Αποσελέμη είναι διάτρητο!

ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ECOCRETE: Στην Κεντρική Σελίδα του ecocrete θα βρεις παραπομπές για τα 60 τελευταία άρθρα. Για να διαβάσεις παλαιότερα άρθρα, πήγαινε στις σελίδες των
οικολογικών ομάδων και στο αρχείο άρθρων όπου μπορείς να τα αναζητήσεις θεματικά. Μπορείς ακόμη να χρησιμοποιήσεις την ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.
Θα βρεις επίσης πάνω από 700 παραπομπές στη σελίδα ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ


ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ | ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ | ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ! | ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ | ΒΙΒΛΙΑ-ΤΥΠΟΣ κ.α.
©2001 - 2004, Ecocrete, All Rights Reserved.
WebSite Created and Hosted by metrovista creative media, Heraklion.