Υπογράψτε την επιστολή διαμαρτυρίας για τα σχέδια του Υπουργού Ναυτιλίας κ. Κεφαλλογιάννη να κατασκευαστεί ένα γιγαντιαίο διαμετακομιστικό λιμάνι στη Κρήτη για την συλλογή υπογραφών που θα σταλούν στον Πρωθυπουργό της Ελλάδας: 
«Προς: τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας Αξιότιμε Kε Πρωθυπουργέ, ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Κεφαλογιάννης, αγνοώντας την τοπική κοινωνία, κάνει ενέργειες για να προωθήσει διακρατική συμφωνία για την ανάπτυξη ενός τεράστιου «διαμετακομιστικού» λιμανιού διεθνών προδιαγραφών στη νότια Κρήτη. Κινέζοι, Κορεάτες και άλλοι επενδυτές έδειξαν όλο αυτό το διάστημα σαφές ενδιαφέρον για την περιοχή του κόλπου της Μεσσαράς. Το λιμάνι σχεδιάζεται να δεσμεύσει και να ισοπεδώσει χιλιάδες στρέμματα γης με σκοπό τη διακίνηση εκατοντάδων χιλιάδων εμπορευματοκιβωτίων (containers) ετησίως, με προορισμό την Ανατολική Μεσόγειο, την Αδριατική και τη Μαύρη Θάλασσα ενώ θα δέχεται καθημερινά εκατοντάδες επισκέψεις από τεράστια πλοία. Το λιμάνι θα είναι κλειστό, ειδικού τελωνιακού καθεστώτος, με ένα πλέγμα από βοηθητικές εγκαταστάσεις και αποθήκες. Λαμβάνοντας υπόψη τα ανάλογου τύπου λιμάνια του εξωτερικού, θεωρούμε ότι απειλείται με σημαντική θαλάσσια ρύπανση ο κόλπος της Μεσσαράς και γενικότερα οι ακτές της Νότιας Κρήτης ενώ ακυρώνεται κάθε σοβαρή προοπτική ήπιας και βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης στους τομείς του τουρισμού και της γεωργίας στην περιοχή. Το λιμάνι αυτό πρόκειται να εξυπηρετήσει μόνο τους ξένους επενδυτές και πλοιοκτήτες και όχι τους κατοίκους της περιοχής που ελάχιστα έχουν να ωφεληθούν, ενώ θα μετατρέψει την όμορφη, ιστορική και πλούσια Μεσσαρά οριστικά σε βιομηχανική ζώνη. Επικαλούμενοι την ευαισθησία της Κυβέρνησης στα ζητήματα της βιώσιμης ανάπτυξης, της προστασίας του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής, ελπίζουμε να συμφωνήσετε μαζί μας ότι αυτό δεν είναι ένα ελκυστικό μέλλον για τους κατοίκους της Μεσσαράς και τα παιδιά τους και να τους απαλλάξετε από αυτή τη δυσάρεστη απειλή. Με τιμή,» Μπορείτε να υπογράψετε τη διαμαρτυρία τώρα πατώντας ΕΔΩ Διαμαρτυρία στην αγγλική γλώσσα μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση: http://www.petitiononline.com/forcrete/petition.html |
Από τη Νάπολη της Ιταλ Επισκέπτης , 2006-09-22 14:29:45 Είναι αρκετοί οι φίλοι εδώ στην Ιταλία[που συμφωνούν απολύτως μαζί σας και σας συγχαίρουν για την πρωτοβουλία σας. Προτείνω το άρθρο να μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες (αναλαμβάνουμε την ιταλική μετάφραση αν θέλετε) και να απευθυνθεί και στουσ πολίτες κι άλλων χωρών. Πολλοί από αυτούς είναι φίλοι κι επισκέπτες της Ελλάδας. Η απειλή ενός τουριστικού μπουκοτάζ της περιοχής μπορεί να θορυβήσει περισσότερο τους "υπευθύνους". καλή δύναμη για τη συνέχεια Σίσσυ | Ναι, βέβαια Σίσσυ! Επισκέπτης , 2006-09-23 14:12:50 Ναι, κάντε την Ιταλική μετάφραση! Στείλτε τη στο opi@ecocrete.gr. Δώστε μας μια διεύθυνση e-mail για επικοινωνία. Αριστείδης Παπαδάκης από την Οικολογική Παρέμβαση Ηρακλείου | Επισκέπτης , 2006-10-03 20:51:22 Γεια χαρά , από τη Νάπολη. Είχα προσπαθήσει να γραφτώ αλλά κάποια στιγμή, λόγω λανθασμένων ενεργειών (δεν είμαι κι εξπέρ στη τεχνολογία), μου απαγορεύτηκε η πρόσβαση ως μέλους. Θα το ξαναπροσπαθήσω. Προς το παρόν στέλνω τη διεύθυνσή μου και την υπόσχεση ότι θα μεταφράσουμε το κείμενο στα ιταλικά. Εν αναμονή, λοιπόν... sissiatha@alice.it | ΙΤΑΛΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Επισκέπτης , 2006-11-14 07:54:38 Firmate la protesta contro il mostruoso porto di interscambio al sud di Creta. Messarà Intervento ecologista di Iraklio, Mercoledì 20 settembre 2006 Firmate la lettera di protesta contro i progetti del Ministro della Marina Mercantile il Sig. Kefaloghiannis per la realizzazione di un gigantesco porto di interscambio a Creta, per la raccolta delle firme che saranno inviate al Primo Ministro della Grecia. Al : Sig. Primo Ministro di Grecia Egregio Sig. Primo Ministro, il Ministro della Marina Mercantile, Sig. Kefaloghiannis, ignorando la comunità locale, si è energicamente attivato per ottenere il consenso internazionale alla realizzazione di un gigantesco porto di interscambio al sud i Creta. Cinesi, Coreani ed altri investitori hanno mostrato in questo periodo il loro esplicito interesse per il comprensorio del golfo di Messarà. Il progetto del porto prevede l’espropriazione e lo sbancamento di migliaia di ettari di suolo, per la movimentazione annuale di centinaia di migliaia di container, in direzione del Mediterraneo Orientale, del Mare Adriatico e del Mar Nero, ricevendo al contempo centinaia di enormi navi. Il porto adotterà un particolare regime doganale, con una rete di servizi di supporto e di magazzini. Avendo in mente gli analoghi porti esteri, crediamo che per il pesante inquinamento marino vi sia un reale pericolo per il golfo di Messarà e in generale per i litorali del sud di Creta. Venendo tra l’altro meno ogni prospettiva di sviluppo sostenibile e non aggressivo dei settori turistico ed agrario del comprensorio. Questo porto è destinato ad agevolare solo gli investitori stranieri e gli armatori e non gli abitanti dell’area che avrebbero ben poco da guadagnare, trasformando definitivamente la bella, storica e ricca Messarà, in una zona industriale. Invochiamo la sensibilità del Governo alle vitali richieste di rinascita, di salvaguardia dell’ambiente e della qualità della vita, speriamo che Lei sia d’accordo con noi che questo non è un futuro desiderabile per gli abitanti di Messarà e per i loro figli e che li liberi da questa minaccia sgradevole. Con osservanza
| Θεσσαλονίκη .. Επισκέπτης , 2006-12-11 07:49:59 Νομίζω ότι οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν την αφετηρία μίας κρίσης σημαντικής σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο πραγματικός κίνδυνος βρίσκεται στην επίγνωση των πολιτικών και στις γνώσεις των Κρητικών αρχικά, των Ελλήνων και των κατοίκων όλης της Ανατολικής Μεσογείου για την προοπτική που ανοίγεται για κάθε μία επιλογή ανάπτυξης με οικολογικά και τουριστικά κριτήρια (α’ φωτό), να αντιστοιχεί μία διαφορετική επιλογή διακομετακομιστικής ανάπτυξης (β’ φωτό). Το αποτέλεσμα προκύπτει εύλογα, οι Κρήτες να διαιρεθούν με βάση τις προαναφερόμενες επιλογές οι οποίες να υπερβούν άλλες πολιτικές διαφορές και να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη σύγχιση στη πολιτική τους παιδεία. Αυτό το κέρδος, είναι το κρυφό κέρδος, μη χρηματικό αλλά το σημαντικότερο για μια επένδυση το οποίο πληρώνουν οι ιθαγενείς. Αξίζει, οι ευαίσθητοι άνθρωποι να μη γίνονται «λαγοί» που τους ακολουθούν κρυμμένοι και ισχυροί κυνηγοί.
| Θεσσαλονίκη' Κρήτης Επισκέπτης , 2006-12-23 17:10:41 Προφανώς μετά από το ξεφόρτωμα στο λιμάνι τα φορτία παραλαμβάνονται από χερσαίες μεταφορές. Αρκεί το οδικό δίκτυο Κρήτης; | ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ANTONIS , 2008-04-06 12:24:49 Ο φόβος για τυχόν ρύπανση απτα τεράστια πλοία όπως γραφικά αναφέρετε είναι πέρα για πέρα αβάσιμος.Στη μεσόγειο πλέουν καθημερινά χιλάδες πλοία εμπορικά και μη.Επίσης ως γνωστόν δεν υπάρχουν φυσικά θαλλάσια σύνορα.Έτσι ίσως θάπρεπε να αντιδράσετε στη γενικότερη δραστηριότητα θαλλάσιου εμπορίου στη μεσόγειο αφού για παράδειγμα ένα ναυάγιο στην αδριατική μπορεί να πλήξει με ρύπανση τις ακτές της βόρειας Κρήτης.Ο λαός της Μεσσαράς αν διατρέχει κίνδυνο από κάπου αυτός είναι απτην ανεύθυνη χρήση φυτοφαρμάκων.Ακόμα η ξενοφοβία την οποία επιδεικνύετε για τους Κινέζους επενδυτές είναι χαρακτηριστική της σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζετε ένα τόσο σημαντικό θέμα για την ανάπτυξη της Κρήτης και της Ελλάδας.Ένα εμπορικό λιμάνι στη φτωχή νότια Κρήτη θα πυροδοτήσει την ανάπτυξη και την βελτίωση της οικονομίας.Με νέες θέσεις εργασίας και υποδομές.Γι'αυτό ας αφήσουν επιτέλους κάποιοι την κοντόφθαλμη λογική που στέκεται εμπόδιο στην ανάπτυξη του τόπου. | MICHALIS , 2008-09-08 16:05:59 Υπαρχει καποια νομικη εταιρια στο εξωτερικο (εντος Ε.Ε.) που ενδιαφερεται να αναλαβει το θεμα προσωπικα , οχι να προσληφθει απο καποιους . Αν υπαρχουν ατομα - φορεις που να συμβαλλουν ουσιαστικα στην προσπαθεια για την πληρη απορριψη αυτου του αισχους , παρακαλω ας ερθουν σε επαφη μαζι μου .
|
. ecocrete.gr . |